Hoe ziet jouw dag eruit?
Je start je dag met het openen van het helpdeskticketsysteem, waarbij je checkt of er berichten van gebruikers of leveranciers zijn waar je direct mee aan de slag moet. Daarna heb je kort overleg met je collega om de prioriteiten voor vandaag af te stemmen.
Een complexe wijziging die overmorgen afgerond moet zijn, is nog steeds niet in orde. Door jouw ervaring en kennis weet je in welke hoek de oplossing moet zitten. Na een telefoontje met een externe beheerder weet jij dat hij het vandaag in orde maakt. De IP-adressen die hij nodig heeft tover je zo tevoorschijn, want jij hebt de zaakjes goed op orde.
Direct daarna stapt een collega binnen die hulp nodig heeft met e-mail op haar mobiele telefoon. Ook hier draai jij je hand niet voor om en na 5 minuten kan ze er weer bij. Na de lunch heb je een leuke Teams-meeting over een te plannen grote update van een applicatie. Jij bepaalt met de betrokkenen de aanpak en geeft nog wat aandachtspunten mee. De rest van de middag besteed je samen met je collega aan het troubleshooten van een uitdagend probleem met de telewerkvoorziening. Yes, na lang zoeken vind jij de oplossing! Je noteert de bevindingen voor de volgende dag en met een tevreden gevoel sluit je je werkdag af.
Nieuwsgierig geworden?
Neem snel een kijkje op de vacaturepagina!